czwartek, 25 września 2014

Szyszki w weselnych dekoracjach

Spodobał mi się motyw szyszek w dekoracjach weselnych i to bardzo. Noszę się z zamiarem kupna kilku puszek farb w pastelowych kolorach i zrobieniem własnoręcznie z nich elementów wystroju weselnej sali. Mięta, delikatny róż, ale także biel i pastelowy błękit - o tych kolorach nieustannie myślę i już niedługo dojdzie do spełnienia mojej wizji. 

W szyszkach jest na razie pół mojej pracowni, bo musiały maksymalnie się rozchylić i wyschnąć. Są piękne naturalnie - ten motyw wykorzystałam już raz w dekoracji sali weselnej mojego autorstwa dla mojej koleżanki Beaty - tę aranżację znajdziecie TU. W pastelach będą jednak wyglądały przesłodko i z reakcji znajomych wiem, że też są tym pomysłem na malowanie szyszek zachwyceni. 

Takie dekoracyjne szyszki (najokazalsze są sosnowe) są świetnymi uchwytami do winietek, ale jako pojedyncze egzemplarze ułożone tu i ówdzie też się super prezentują na weselnych stołach. Są jeszcze inne możliwości - można zrobić z nich łańcuchy, girlandy, a nawet, jak pisałam w jednym z postów o bukietach ślubnych, także wiązankę dla panny młodej. A Wam jak się podoba ten pomysł na zagospodarowanie naturalnych darów przyrody do ślubnych i weselnych dekoracji?  









Źródło zdjęć: www.pinterest.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz